Kahjukäsitluse kontakttelefon:
+372 628 1700
Kahjukäsitluse e-post:
kahjud@seesam.ee
Autoabi/ Koduabi 24h:
+372 622 1333
Kutsu Seesami Autoabi siit!
Rahvusvaheline medabi partner OPS 24h:
+372 634 7363
Luminori krediitkaardi kindlustuse kahjukäsitluse ja medabi partner OPS:
+372 634 7393
Teavita kahjust
Partnerid: Auto remont
Elama Kindlustus AS
Raua 35, 10124 Tallinn
Telefon: 6 410 436
E-post: elama@elama.ee
Tallinn
Laki 32, Tallinn 12915
Tel. 1211 (+372 669 6684)
SALVA KAHJUKÄSITLUSE OÜ
Tel 6830 500
Tel 6844 444 (Salva Autoabi 24h)
E-post: kahjud@salva.ee
Helista meile 611 6112
Kahjust teatamiseks täida kahjuavaldus veebis. Gjensidige kontoris kahjuavaldusi täita ei saa.
Sõidukiga juhtunud kahju korral pöördu otse meie koostööpartnerist remondiettevõtte poole, kes aitab kahjustuste hindamisel ja dokumentide täitmisel.
Meie 24h abiteenuste telefonid vastavad sulle eesti keeles, kui vajad abi Eestis või välismaal.
Kuidas toimida kahjujuhtumi korral?
Liikluskindlustuse korral:
Varakindlustuse korral:
Reisikindlustuse korral:
Kahju hüvitamise kohustus on kindlustuslepingus või õigusaktides (kohustuslik kindlustus) nimetatud kindlustusandjal. Kindlustusjuhtumi toimumisel hüvitab kindlustusandja tekkinud kahju lähtudes alljärgnevatest õigusaktidest ning kindlustuslepingu dokumentidest:
1) vabatahtliku kindlustuse korral vastavalt kindlustuslepingule, sh kindlustuslepingu üld- ja eritingimustele;
2) kohustusliku kindlustuse korral vastavalt kohustuslikku kindlustusliiki reguleerivatele õigusaktidele ja lepingutingimustele, kohustusliku liikluskindlustuse korral vastavalt liikluskindlustuse seadusele;
3) kindlustuslepinguga kokku leppimata osas vastavalt võlaõigusseadusele ning teistele õigusaktidele. Kahju hüvitamise põhimõtted on sätestatud võlaõigusseaduse §-des 448-450, 475-477, 491.
Kindlustusvaidluste kohtuvälise lahendamise võimalused
Kindlustusvõtja võib kindlustuslepingust tulenevad nõuded kindlustusandja vastu esitada:
1) kohustusliku liikluskindlustuse kindlustuslepingust tuleneva vaidluse lahendamiseks Eesti Liikluskindlustuse Fondi juures tegutseva lepitusorganile (www.lkf.ee);
2) muu kindlustuslepingust tuleneva vaidluse lahendamiseks Eesti Kindlustusseltside Liidu juures tegutseva lepitusorganile (www.eksl.ee);
3) kindlustuslepingust tuleneva vaidluse lahendamiseks või rahulolematuse korral kindlustusandja tegevusega Tarbijakaitseameti tarbijakaebuste komisjonile (www.tarbijakaitseamet.ee),
4) rahulolematuse korral kindlustusandja tegevusega Finantsinspektsioonile (www.fi.ee).
Kohtualluvus
Kindlustusvõtja võib kindlustuslepingust tulenevad nõuded kindlustusandja vastu esitada kindlustuslepingus kokkulepitud kohtule, kokkuleppe puudumisel ühele alljärgnevatest kohtutest:
1) kindlustusandja asukohajärgsele maakohtule;
2) välisriigi kindlustusandja Eestis asuva filiaali asukoha järgsele maakohtule;
3) kindlustusjuhtumi toimumise koha järgsele maakohtule;
4) muudele tsiviilkohtumenetluse seadustikus ettenähtud kohtutele;
Kaebus kindlustusmaakleri tegevuse kohta
Fixl Kindlustusmaakler OÜ klient võib maaklerilepingust tulenevad nõuded kindlustusmaakleri vastu esitada:
1) kindlustusmaaklerile endale (vaidlus lahendatakse vastavalt Fix Kindlustusmaakler OÜ kliendikaebuste lahendamise korrale, mis on avaldatud kindlustusmaakleri veebilehel www.fixkindlustus.ee);